Het is bijna zover!! Nog 3 daagjes wachten... - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Tamara Bakkenes - WaarBenJij.nu Het is bijna zover!! Nog 3 daagjes wachten... - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Tamara Bakkenes - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!! Nog 3 daagjes wachten...

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara

20 September 2012 | Nederland, Spijkenisse

Na maanden organiseren is het dan eindelijk zo ver...We gaan onze reis maken door Maleisië en Borneo. We hebben hier echt heel erg naar uitgekeken, al zien sommige mensen er wat tegen op, hè mam ;) Om iedereen een beetje op de hoogte te houden, hebben wij dit dagboek aangemaakt, zodat de mensen die ons graag willen volgen, mee kunnen lezen wat we zoal meemaken. Tot over drie weken!!

• 24 September 2012 - 09:12

Er En Shar:

Heel veel plezier buurtjes.. Dat jullie er maar van mogen genieten! We gaan jullie volgen!! Xx

• 24 September 2012 - 22:37

Jos En Erica:

Hallo,
    Ja je moeder is niet makkelijk als jullie zo ver reizen. Texel is ook leuk.