Huwelijksreis! - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Tamara Bakkenes - WaarBenJij.nu Huwelijksreis! - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Tamara Bakkenes - WaarBenJij.nu

Huwelijksreis!

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara

19 November 2015 | Nederland, Spijkenisse

Na een paar maandjes geduld te hebben gehad, gaan we morgen eindelijk op huwelijksreis!! De mensen die ons kennen weten dat we na een drukke periode echt toe zijn aan vakantie, dus ik denk dat wij heerlijk zullen slapen tijdens de vlucht.

Ik weet dat sommige mensen ons liever naar Texel zien gaan, maar we beloven dat we voorzichtig zullen zijn en op elkaar zullen letten ;) We beginnen onze reis in Bangkok, vliegen na 2 dagen door naar Hanoi en zullen dan ongeveer 3 weken door Vietnam trekken. Daarna trekken we door naar Laos en Cambodja. Als laatste zullen we ongeveer 3 weken door Thailand reizen. In totaal zijn we 8,5 week op reis.

We zijn op dit moment de laatste spulletjes aan het inpakken en kunnen niet wachten om morgen te beginnen aan onze reis. Ik zal mijn best weer gaan doen om leuke verhaaltjes te schrijven, zodat jullie een idee krijgen wat we allemaal gedaan hebben en om een indruk te krijgen van al het moois wat we daar zullen zien. Ik wens jullie alvast hele mooie feestdagen en een gelukkig nieuwjaar! ;)

Hele lieve groetjes van ons en tot schrijfs! xxx

• 19 November 2015 - 15:07

Martha:

Whahahahaha, tante is er vroeg bij! écht niet gek, hè! Ik weet nu hoe het moet dus dat scheelt een tempel....dag lieverdjes, tot snel!

• 19 November 2015 - 17:05

Wendy:

Onwijs veel plezier samen.....ben benieuwd naar de verhalen en foto's. Dikke knuffel en een goede reis xxx